وبلاگ رسمی حسن میرابوطالبی

نوشته های رومزه و حرف های خودمانی

وبلاگ رسمی حسن میرابوطالبی

نوشته های رومزه و حرف های خودمانی

وقتی شگفت زده می شوید!

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

چند وقت پیش با همسرم تصمیم گرفتیم که از بیرون از خانه غذا بگیریم. به یکی از فست فودهای نزدیک خانه ما رفتیم . سفارش غذا را دادیم، در فاصله آماده شدن غذا تصمیم گرفتم که از سوپر مارکت کنار فست فود یک سی دی تصویری بخرم ، وقتی از مغازه بیرون آمدم و سوار ماشین شدم دیدم یک سینی که دو عدد آب معدنی کوچک در آن است دست همسرم است، با تعجب پرسیدم تشنه ات بود رفتی آب معدنی خریدی ؟

پاسخ همسرم متعجبم کرد . گفت نه من آب نخریدم از فست فودی که سفارش غذا داده بودیم یک آقای بسیار خوش برخورد آمد و گفت حالا که منتظر غذا هستید این آب را میل کنید تا غذا حاضر شود. بسیار تعجب کردم یاد رفتار رستوران غول بی مزه  افتادم. 


اما بهبود تجربه مشتری این فست فود کوچک به همین جا ختم نشد، چند دقیقه بعد بازهم همان آقای بسیار مودب و خوش برخورد با دو عدد سیب زمینی کوچک آمد و ما تا زمان آماده شدن غذا که کلا شاید 10 دقیقه هم نبود شاهد این دو حرکت فوق العاده بودیم . 


البته امیدوارم این روش با علم و آگاهی باشد و احساسی نبوده باشد ولی بهرحال عالی بود. از آن روز چندین بار این رفتار عالی را تعریف کرده ام حتی در چند کارگاهی هم برای شرکت کنندگان از حس خوبی که این فست فود کوچک برای ما ایجاد کرد صحبت کردم . 


براستی که بسیار ساده و با طراحی روش های خلاقانه می توان تجربه و حس مشتری را مال خودمان کنیم . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
سید حسن میرابوطالبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی